Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090064 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090064 THERMOTEC

KTT090064 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090064
Kompresor klimatyzacji KTT090064
KTT090064
thermotec KTT090064 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090064 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090064 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090064 thermotec
548.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090064

producent:

THERMOTEC

dla numeru OE97701-2D100
Ograniczenia producentaHALLA
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba zestyków2
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]155
Dolot - Ø [mm]16,5
Ø wylotu [mm]13,8
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiHS15
Nowa część
Napięcie od [V]12
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090064 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji KTT090064 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Kompresor klimatyzacji KTT090064 producenta THERMOTEC

HYUNDAI

9770109000, 9770117560, 977012C100, 977012D100, 977012E000

numery OEM:
HYUNDAI      9770109000
HYUNDAI      9770117560
HYUNDAI      977012C100
HYUNDAI      977012D100
HYUNDAI      977012E000
KIA      97701-09000
KIA      9770117560
KIA      977012C100
KIA      977012D100
KIA      977012E000

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090064 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.