Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) 2.0 TDI 4motion (2015.05-2020.09) 110km » KTT090087 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iv Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sab, Saj) 2.0 Tdi 4motion (2015.05-2020.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090087 THERMOTEC

KTT090087 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090087
Kompresor klimatyzacji KTT090087
KTT090087
thermotec KTT090087 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090087 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090087 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090087 thermotec
837.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090087

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDenso
Technika połączeńPAD
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość oleju [ml]170
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090087 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 55 11
MERCEDES-BENZ      0002306211
MERCEDES-BENZ      0002309711
MERCEDES-BENZ      0012302611
MERCEDES-BENZ      0012304511
MERCEDES-BENZ      230 110 00 97
MERCEDES-BENZ      230 110 01 45
MERCEDES-BENZ      A 230 110 01 45
MERCEDES-BENZ      A0002305511
MERCEDES-BENZ      A0002306211
MERCEDES-BENZ      A0002309711
MERCEDES-BENZ      A0012302611
MERCEDES-BENZ      A0012304511
MERCEDES-BENZ      A2301100097

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090087 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.