Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 2.0 TFSI quattro (2016.01-???) 252km » KTT090224 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 2.0 Tfsi Quattro (2016.01-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090224 THERMOTEC

KTT090224 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090224
Kompresor klimatyzacji KTT090224
KTT090224
thermotec KTT090224 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090224 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090224 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090224 thermotec
635.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090224

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba żeber6
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiTRS105
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090224 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
SAAB      04635892
SAAB      3663401114
SAAB      46 35 892
SAAB      93185570
SAAB      OS4635892
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090224 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.