Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SL (R231) 350 (231.457) (2012.02-???) 306km » KTT090266 thermotec
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sl (r231) 350 (231.457) (2012.02-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090266 THERMOTEC

KTT090266 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090266
Kompresor klimatyzacji KTT090266
KTT090266
thermotec KTT090266 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090266 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090266 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090266 thermotec
1,051.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090266

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaTOYOTA
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]70
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6SES14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090266 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      241474
TOYOTA      447280-6581
TOYOTA      447280-6583
TOYOTA      88310-02780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090266 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.