Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai GALLOPER I 2.5 TD intercooler (1991.08-1998.07) 95km » KTT090365 thermotec
wybrany samochód: 
Hyundai Galloper I 2.5 Td Intercooler (1991.08-1998.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090365 THERMOTEC

KTT090365 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090365
Kompresor klimatyzacji KTT090365
KTT090365
thermotec KTT090365 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090365 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090365 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090365 thermotec
1,060.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090365

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]119
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pojemność [ml]135
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez oleju do sprężarki PAG
Ilość oleju [ml]135
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7C16
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090365 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, PEUGEOT 407 2.0D/2.2D 05.04-
numery OEM:
PEUGEOT      6453SP
PEUGEOT      6453XF
PEUGEOT      648704
PEUGEOT      9654764280
PEUGEOT      9683055180
PEUGEOT      9800840380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090365 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.