Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2004.05-2011.03) 211km » KTT090406 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2004.05-2011.03) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090406 THERMOTEC

KTT090406 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090406
Kompresor klimatyzacji KTT090406
KTT090406
thermotec KTT090406 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090406 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090406 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090406 thermotec
700.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090406

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]128
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD7V16
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090406 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      7D0820805
VOLKSWAGEN      2D0820805
VOLKSWAGEN      701820805Q
VOLKSWAGEN      701820805R
VOLKSWAGEN      7D0820805
VOLKSWAGEN      7D0820805C
VOLKSWAGEN      7D0820805G
VOLKSWAGEN      7D0820805H
VOLKSWAGEN      7D0820805K
VOLKSWAGEN      7D0820805KX
VOLKSWAGEN      7D0820805Q
VOLKSWAGEN      7DB 820 805C
VAG      701820805Q
VAG      701820805R
VAG      7D0 820 805Q
VAG      7D0820805
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090406 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.