Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 3346 AK (2010.02-???) 146km » KTT090431 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 3346 Ak (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090431 THERMOTEC

KTT090431 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090431
Kompresor klimatyzacji KTT090431
KTT090431
thermotec KTT090431 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090431 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090431 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090431 thermotec
727.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090431

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
dla numeru OE50541342
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaFIAT-GROUP
Liczba żeber5
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]110
Masa [g]4160
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki5SL12C
napełniony
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090431 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 1.2-1.4LPG 06.05-
numery OEM:
FIAT      50541342
FIAT      55194880
zamienniki:
248300-0960
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090431 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.