Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 (B/CB0D, BB00) (1998.09-2005.05) 90km » KTT095007 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 1.6 (b/cb0d, Bb00) (1998.09-2005.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095007 THERMOTEC

KTT095007 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095007
Kompresor klimatyzacji KTT095007
KTT095007
thermotec KTT095007 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095007 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095007 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095007 thermotec
650.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095007

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ilość oleju [ml]125
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSD7V16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095007 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      2D0820805
AUDI      7D0 820 805B
AUDI      7D0820805
AUDI      7D0820805C
AUDI      7D0820805G
AUDI      7D0820805H
AUDI      7D0820805K
AUDI      7D0820805KX
SEAT      7D0820805C
SEAT      7D0820805G
SEAT      7D0820805H
SEAT      7D0820805K
SKODA      7D0820805C
SKODA      7D0820805G
SKODA      7D0820805H
SKODA      7D0820805K
VOLKSWAGEN      2D0820805
VOLKSWAGEN      700820805H
VOLKSWAGEN      700850805H
VOLKSWAGEN      7D0820805
VOLKSWAGEN      7D0820805B
VOLKSWAGEN      7D0820805C
VOLKSWAGEN      7D0820805G
VOLKSWAGEN      7D0820805H
VOLKSWAGEN      7D0820805K
VOLKSWAGEN      7D0820805KX
VAG      7D0820805B
VAG      7D0820805C
VAG      7D0820805G
VAG      7D0820805H
VAG      7D0820805K
VAG      7D0820805KX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095007 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.