Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dacia JOGGER (RK_) 1.0 TCe 100 ECO-G (RKMT) (2021-???) 101km » KTT095008 thermotec
wybrany samochód: 
Dacia Jogger (rk_) 1.0 Tce 100 Eco-g (rkmt) (2021-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095008 THERMOTEC

KTT095008 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095008
Kompresor klimatyzacji KTT095008
KTT095008
thermotec KTT095008 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095008 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095008 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095008 thermotec
755.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095008

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]130
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarki6SEU14C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095008 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      4F0260805AB
AUDI      4F0260805AF
AUDI      4F0260805G
AUDI      4F0260805H
AUDI      4F0260805K
AUDI      4F0260805R
AUDI      8E0260805CA
AUDI      8E0260805CD
AUDI      8K0 260 805 A
AUDI      8K0260805D
AUDI      8K0260805G
AUDI      8K0260805K

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095008 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.