Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Suzuki GSX-R (124cc - 750cc) GSX-R 750 R Special Edition /G (GR75A) (1986.01-1986.12) 101km » KTT095018 thermotec
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (124cc - 750cc) Gsx-r 750 R Special Edition /g (gr75a) (1986.01-1986.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095018 THERMOTEC

KTT095018 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095018
Kompresor klimatyzacji KTT095018
KTT095018
thermotec KTT095018 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095018 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095018 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095018 thermotec
800.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095018

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]104
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095018 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      13124751
zamienniki:
3700K445
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095018 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.