Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel VECTRA B (J96) 2.0 DTI 16V (F19) (1997.06-2002.04) 101km » WP-ME108 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Vectra B (j96) 2.0 Dti 16v (f19) (1997.06-2002.04) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej WP-ME108 THERMOTEC

WP-ME108 Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec WP-ME108
Pompa cieczy chłodzącej WP-ME108
WP-ME108
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

WP-ME108

producent:

THERMOTEC

Długość [mm]168
Szerokość [mm]182
Tryb pracymechaniczne
Masa [g]5950
liczba skrzydeł/łopatek10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej WP-ME108 THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      314 200 08 01
MERCEDES-BENZ      314 200 19 01
MERCEDES-BENZ      314 200 24 01
MERCEDES-BENZ      314 200 29 01
MERCEDES-BENZ      314 200 37 01
MERCEDES-BENZ      314 200 39 01
MERCEDES-BENZ      314 200 42 01
MERCEDES-BENZ      636 200 12 01
MERCEDES-BENZ      636 200 45 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 08 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 19 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 24 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 29 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 37 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 39 01
MERCEDES-BENZ      A314 200 42 01
MERCEDES-BENZ      A6362001201
MERCEDES-BENZ      A6362004501

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej WP-ME108 THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.