Średnica wewnętrzna [mm] | 41 |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
Szerokość [mm] | 18 |
Ilość na oś | 2 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 101 957 TOPRAN
VOLKSWAGEN | 113 517 185B | |
VOLKSWAGEN | 113 517 185C | |
VOLKSWAGEN | 113 517 185D |
Zastosowanie Łożysko koła 101 957 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 101 957 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.