Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 TDI (2012.05-2015.05) 170km » 112 448 topran
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Tdi (2012.05-2015.05) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 448 TOPRAN

112 448 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN
348.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

112 448

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Typ pompypompa łopatkowa
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Nowa część
niewymagany zwrot starej części

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 448 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO III CLASSIC, VENTO 1.0-2.0 02.88-01.04
numery OEM:
SEAT      028 145 157
SEAT      028 145 157B
SEAT      028 145 157D
SEAT      028 145 157DV
SEAT      028 145 157DX
SEAT      6K0 422 154
SEAT      6K0 422 154V
SEAT      6K0 422 154X
VOLKSWAGEN      028 145 157
VOLKSWAGEN      028 145 157B
VOLKSWAGEN      028 145 157D
VOLKSWAGEN      028 145 157DV
VOLKSWAGEN      028 145 157DX
VOLKSWAGEN      6K0 422 154
VOLKSWAGEN      6K0 422 154V
VOLKSWAGEN      6K0 422 154X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 448 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.