Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP (2010.11-2018.12) 156km » 117 123 topran
wybrany samochód: 
Peugeot 508 I (8d_) 1.6 Thp (2010.11-2018.12) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 117 123 TOPRAN

117 123 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

117 123

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Kształtcylindryczny
dla numeru OE0GC 325 183A

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 117 123 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 1.0-2.5 04.12-
numery OEM:
AUDI      0GC 325 183
AUDI      0GC 325 183A
SEAT      0GC 325 183
SEAT      0GC 325 183A
SKODA      0GC 325 183
SKODA      0GC 325 183A
VOLKSWAGEN      0GC 325 183
VOLKSWAGEN      0GC 325 183A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 117 123 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 117 123 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.