Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-400 (CT9A) (2004.10-2006.08) 411km » 207 495 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-400 (ct9a) (2004.10-2006.08) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 207 495 TOPRAN

207 495 Zestaw osłon, wał napędowy TOPRAN
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

207 495

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]144
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica wewnętrzna 2 [mm]99
Zestaw pełny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Materiał osłonyTermoplast
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 207 495 TOPRAN

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 30/99) (dł.144) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      4008 800 QAE
OPEL      44 03 476
RENAULT      7701 472 975
VAUXHALL      09111476
zamienniki:
35825
brak
ORIGINAL IMPERIUM
13-0485
brak
METELLI CIFAM
13-0486
brak
METELLI CIFAM
MK-810680
brak
OPTIMAL
MK-813270
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 207 495 TOPRAN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.