Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J) (2011.02-???) 125km » 207 548 topran
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 125 Fwd (jv0c, Jv0d, Jv0h, Jv0g, Jv0j) (2011.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 207 548 TOPRAN

207 548 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

207 548

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 207 548 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      5432 500 QAB
OPEL      44 08 056
RENAULT      8200 010 518
VAUXHALL      91166315

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 207 548 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 207 548 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).