Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) 308 D (903.371, 903.372, 903.373) (1997.03-2000.04) 82km » 401 652 topran
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Autobus (b903) 308 D (903.371, 903.372, 903.373) (1997.03-2000.04) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 401 652 TOPRAN

401 652 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

401 652

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
parzyste numery artykułów401 655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 401 652 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L (1726mm) pasuje do: MERCEDES E (W211), E T-MODEL (S211) 1.8-5.5 03.02-07.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 420 02 85
MERCEDES-BENZ      211 420 19 85
MERCEDES-BENZ      211 420 23 85
MERCEDES-BENZ      211 420 25 85
MERCEDES-BENZ      A211 420 02 85
MERCEDES-BENZ      A211 420 19 85
MERCEDES-BENZ      A211 420 23 85
MERCEDES-BENZ      A211 420 25 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 401 652 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.