Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 631 474 topran

Zacisk hamulca tarczowego tył P 631 474 TOPRAN

631 474 Zacisk hamulca tarczowego tył P  TOPRAN
224.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

631 474

producent:

TOPRAN

System hamulcowyBosch
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z zaworem odpowietrzającym
Nie wymagany zwrot starej czężci
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów631 473
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 631 474 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: BMW 1 (E87), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.5-3.0 06.04-
numery OEM:
BMW      3421 6 850 858
zamienniki:
8AC 355 398-191
brak
HELLA
F 06 259
brak
BREMBO
344935
brak
KAWE
FCL695200
brak
FERODO
BHS1548E
brak
TRW

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 631 474 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu