Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 639 315 topran

Korpus przepustnicy 639 315 TOPRAN

639 315 Korpus przepustnicy TOPRAN
312.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

639 315

producent:

TOPRAN

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Napięcie znamionowe [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Materiał obudowy Aluminium
Dolot - Ø [mm] 43,9
Ilość biegunów 6
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 639 315 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, ROOMSTER, VW FOX, GOLF IV, POLO IV 1.2/1.4 10.97-12.09

Korpus przepustnicy 639 315 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Korpus przepustnicy 639 315 producenta TOPRAN

SKODA

03C133062B, 03C133062R

VOLKSWAGEN

03C133062B, 03C133062R

SEAT

03C133062B, 03C133062R

numery OEM:
SEAT      03C 133 062B
SEAT      03C 133 062R
SKODA      03C 133 062B
SKODA      03C 133 062R
VOLKSWAGEN      03C 133 062B
VOLKSWAGEN      03C 133 062R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 639 315 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.