Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford KUGA II (DM2) 1.5 EcoBoost 4x4 (2018.08-???) 176km » 639 317 topran
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 1.5 Ecoboost 4x4 (2018.08-???) 176km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 639 317 TOPRAN

639 317 Korpus przepustnicy TOPRAN
618.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

639 317

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Materiał obudowyAluminium
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów4
Napięcie znamionowe [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 639 317 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A 1.7D 02.98-
numery OEM:
OPEL      08 25 266
OPEL      58 25 236
OPEL      8 25 266
VAUXHALL      98105208
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 639 317 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.