Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco TRAKKER I AD260T45W (2004-2007) 451km » 721 670 topran
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad260t45w (2004-2007) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN

721 670 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

721 670

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowydla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1610mm/800mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, PEUGEOT 1007 1.1-1.6D 07.03-
numery OEM:
CITROËN      4745 W3
CITROËN      4746 15
PEUGEOT      4745 W3
PEUGEOT      4746 15

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.