Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mini MINI CLUBMAN (F54) Cooper S (2020.11-???) 178km » 07.19.128 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mini Mini Clubman (f54) Cooper S (2020.11-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.128 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.19.128 Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1997, 6PK1998, 6PK1999, 6PK2001, 6PK2002, 6PK2003

numer części:

07.19.128

Status produktu: Normalny
dla numeru OE6PK2000
Długość [mm]2000
Ilość żeber6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.128 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
FIAT      60626658
FIAT      60663242
FIAT      60813206
ISUZU      5867168190
ISUZU      5867257200
MERCEDES-BENZ      008 997 9092
MERCEDES-BENZ      011 997 5392
MERCEDES-BENZ      A008 997 9092
MERCEDES-BENZ      A011 997 5392
OPEL      6340602
OPEL      90490451
OPEL      90573466
OPEL      93172395
OPEL      93172396
SAAB      4896312
HYUNDAI      2521237101
HYUNDAI      2521237102
HYUNDAI      2521237110
HYUNDAI      2521237111
KIA      2521237181
VAG      062 903 137
VAG      074 903 137 A
VAG      074 903 137 AA
VAG      076 145 933
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.128 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.