Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT CC B6 (357) 1.4 TSI MultiFuel (2011.01-2012.01) 160km » BHN1012E trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Cc B6 (357) 1.4 Tsi Multifuel (2011.01-2012.01) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHN1012E TRW

BHN1012E Zacisk hamulca TRW
trw BHN1012E
Zacisk hamulca BHN1012E
BHN1012E
trw BHN1012E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHN1012E trw
Zacisk hamulca BHN1012E trw
Zacisk hamulca BHN1012E trw
Zacisk hamulca BHN1012E trw
Zacisk hamulca BHN1012E trw
Zacisk hamulca BHN1012E trw
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHN1012E

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
MateriałAluminium
Średnica [mm]38
parzyste numery artykułówBHN1011E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937889648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHN1012E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT ESPACE V, GRAND SCENIC III, SCENIC III 1.2-2.0D 02.09-03.23
numery OEM:
RENAULT      44 00 135 46R

Zastosowanie Zacisk hamulca BHN1012E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHN1012E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012Ezobacz instrukcję montażu BHN1012E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu