Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco T-WAY AT380T51P (2021-???) 510km » BHN710E trw
wybrany samochód: 
Iveco T-way At380t51p (2021-???) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHN710E TRW

BHN710E Zacisk hamulca TRW
trw BHN710E
Zacisk hamulca BHN710E
BHN710E
trw BHN710E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHN710E trw
Zacisk hamulca BHN710E trw
263.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHN710E

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałAluminium
Średnica 1 [mm]38
parzyste numery artykułówBHN709E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937519279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHN710E TRW

Koszt kaucji: 26.38 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50 FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.0-Electric 08.02-
numery OEM:
FORD      1223704
FORD      1324304
FORD      1365648
FORD      3M51-2M088-AA
FORD      3M51-2M088-AB
FORD      3M51-2M088-BA
MAZDA      BP4K-26-980A
MAZDA      BP4K-26-980B
MAZDA      BPYK-26-61X
MAZDA      BPYK-26-61XA
MAZDA      BPYK-26-61XB
VOLVO      36000903
VOLVO      8602912
VOLVO      8603439
VOLVO      8603736
VOLVO      8603941

Zastosowanie Zacisk hamulca BHN710E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHN710E TRW:

Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
zobacz instrukcję montażu BHN710Ezobacz instrukcję montażu BHN710E
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.