Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rolls-royce PHANTOM VII coupe (RR3) 6.75 V12 (2008.06-2017.07) 460km » BHS1009E trw
wybrany samochód: 
Rolls-royce Phantom Vii Coupe (rr3) 6.75 V12 (2008.06-2017.07) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHS1009E TRW

BHS1009E Zacisk hamulca TRW
trw BHS1009E
Zacisk hamulca BHS1009E
BHS1009E
trw BHS1009E Zacisk hamulca
374.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1009E

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Typ zacisku hamulcaZacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
MateriałŻeliwo
Średnica 1 [mm]41
parzyste numery artykułówBHS1008E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937803439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHS1009E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, V70 III/KOMBI, XC60 I, XC70 II 1.5-4.4 03.06-12.18
numery OEM:
VOLVO      36001377
VOLVO      8603725

Zastosowanie Zacisk hamulca BHS1009E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHS1009E TRW:

Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009Ezobacz instrukcję montażu BHS1009E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu