Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J) (2011.02-???) 125km » BWA156 trw
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 125 Fwd (jv0c, Jv0d, Jv0h, Jv0g, Jv0j) (2011.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWA156 TRW

BWA156 Cylinderek hamulcowy TRW
259.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWA156

dostawca:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Średnica [mm]17,5
Ograniczenia producentaNISSIN
nr EAN3322937396320
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWA156 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU EXTOL, SIRION, YRV, TOYOTA DUET 1.0/1.3 09.98-
numery OEM:
DAIHATSU      47560-87520
DAIHATSU      47560-87520-000
DAIHATSU      47560-97504
DAIHATSU      47560-97504-000
DAIHATSU      47560-B2010
zamienniki:
J3236021
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3236022
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5001156
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWA156 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWA156 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWA156zobacz instrukcję montażu BWA156

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.