Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Alfa Romeo 147 (937_) 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) (2001.01-2010.03) 105km » BWF284 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.6 16v T.spark Eco (937.axa1a, 937.bxa1a) (2001.01-2010.03) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF284 TRW

BWF284 Cylinderek hamulcowy TRW
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF284

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
MateriałAluminium
Średnica [mm]20,6
Średnica złączki hydraulicznej [mm]10
nr EAN3322937916122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF284 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 II, C3 III, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 208/HATCHBACK, 301 1.0-1.6LPG 02.06-
numery OEM:
CITROËN      4402 F1
PEUGEOT      4402 F1

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF284 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF284 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF284zobacz instrukcję montażu BWF284

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.