Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel ASTRA F Furgon/kombi (T92) 1.7 D (F70) (1991.12-1992.09) 57km » BWN240 trw
wybrany samochód: 
Opel Astra F Furgon/kombi (t92) 1.7 D (f70) (1991.12-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWN240 TRW

BWN240 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWN240
Cylinderek hamulcowy BWN240
BWN240
trw BWN240 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWN240 trw
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWN240

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]27
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937021192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWN240 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      4402 A3
CITROËN      4402 E4
CITROËN      4403 A3
FIAT      9945896
FIAT      9949459
PEUGEOT      4402 A3
PEUGEOT      4402 E4

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWN240 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWN240 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWN240zobacz instrukcję montażu BWN240

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.