Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) (1989.09-1993.06) 130km » DB4314 trw
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.8 (bg8s) (1989.09-1993.06) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4314 TRW

DB4314 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4314
Bęben hamulcowy DB4314
DB4314
trw DB4314 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4314 trw
218.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4314

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego254
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]256
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]56
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]160
nr EAN3322937392209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4314 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0D-3.2D 06.00-08.14
numery OEM:
FORD      1C1W-1126-AE
FORD      4095023
FORD      4098604
FORD      4139994
FORD      4146930
FORD      4540218

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4314 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4314 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.