Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-2305 maxgear

Bęben hamulcowy 19-2305 MAXGEAR

19-2305 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-2305
Bęben hamulcowy 19-2305
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-2305

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 292
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 254
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 256
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 57,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 96
Średnica otworu centrującego [mm] 132
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 160
Ilość otworów 5
Wymagana ilość 2
nr EAN 5901619572498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2305 MAXGEAR

B╩BEN HAM. FORD T. TRANSIT 00-

Bęben hamulcowy 19-2305 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Bęben hamulcowy 19-2305 producenta MAXGEAR

FORD

1C1W1126AD, 1C1W1126AE, 4146930, 4540218

numery OEM:
FORD      1C1W-1126-AD
FORD      1C1W-1126-AE
FORD      4 146 930
FORD      4 540 218
zamienniki:
18-0368
brak
METELLI CIFAM
262510
brak
NK

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2305 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2305 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.