Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro (2004.05-2008.10) 255km » GCH1747 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.2 Fsi Quattro (2004.05-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH1747 TRW

GCH1747 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH1747
Cięgło, hamulec postojowy GCH1747
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1747

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegotarcza / bęben
Długość 1/Długość 2 [mm]1182/945
Sekcjaczęść przednia
nr EAN3322937252046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1747 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (1182mm/945mm, rodzaj hamulca: bębnowy/tarczowy) pasuje do: RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-01.11
numery OEM:
RENAULT      77 00 308 952
RENAULT      77 00 311 216
RENAULT      82 00 021 935
RENAULT      82 00 694 124

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1747 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1747 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.