Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TDI 4motion (2020.08-???) 200km » JBJ697 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tdi 4motion (2020.08-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza JBJ697 TRW

JBJ697 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ697
Sworzeń wahacza JBJ697
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ697

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wymiar gwintuM14x1.5
Wymiar stożka [mm]17,5
Zbieżność stożka1:10
nr EAN3322937297689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ697 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 17,5mm, z dodatkami) pasuje do: MERCEDES C (W202), CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W210), E (W211), E (W212) 1.8-6.3 03.93-12.13
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 330 02 35
MERCEDES-BENZ      211 330 04 35
MERCEDES-BENZ      211330023505
MERCEDES-BENZ      220 333 01 27
MERCEDES-BENZ      220 333 02 27
MERCEDES-BENZ      220 333 03 27
MERCEDES-BENZ      220 333 04 27
MERCEDES-BENZ      220 333 07 27
MERCEDES-BENZ      A 211 330 02 35
MERCEDES-BENZ      A 211 330 04 35
MERCEDES-BENZ      A 220 333 01 27
MERCEDES-BENZ      A 220 333 02 27
MERCEDES-BENZ      A 220 333 03 27
MERCEDES-BENZ      A 220 333 04 27
MERCEDES-BENZ      A 220 333 07 27
MERCEDES-BENZ      A211330043505

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ697 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ697 TRW:

Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.