Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Ilość na oś | 1 | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937412709 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGT232T TRW
MERCEDES-BENZ | 124 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 02 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 04 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 05 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 06 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 08 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 09 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 10 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 10 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 11 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 13 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 20 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 33 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 34 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 37 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 42 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 47 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 50 13 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 06 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 11 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 14 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 20 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 22 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 28 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 07 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 09 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 320 12 31 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 05 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 15 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 16 00 | |
MERCEDES-BENZ | 201 326 19 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 02 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 04 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 05 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 06 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 08 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 09 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 10 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 10 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 11 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 13 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 20 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 33 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 34 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 37 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 42 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 47 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 50 13 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 06 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 11 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 14 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 20 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 22 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 28 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 07 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 09 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 320 12 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 05 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 15 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 16 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 201 326 19 00 |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGT232T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGT232T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.