Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 4025258561239 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-016124 BILSTEIN
MERCEDES-BENZ | 124 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 08 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 11 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 17 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 19 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 320 23 31 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 07 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 15 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 19 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 24 00 | |
MERCEDES-BENZ | 124 326 27 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 01 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 03 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 08 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 11 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 17 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 19 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 320 23 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 07 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 15 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 19 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 24 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 124 326 27 00 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-016124 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 24-016124 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.