Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda B-SERIE (UN) 2.5 TD 4WD (1999.06-2006.07) 109km » JPR109 trw
wybrany samochód: 
Mazda B-serie (un) 2.5 Td 4wd (1999.06-2006.07) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR109 TRW

JPR109 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
541.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR109

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz adapterem
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°]0
Kształt adapteratrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]42
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937387892

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR109 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO 1.4-2.0 02.88-01.04
numery OEM:
AUDI      1H0 422 155 E
AUDI      357 422 155 B
AUDI      357 422 155 F
SEAT      028 145 157
SEAT      028 145 157 B
SEAT      028 145 157 C
SEAT      028 145 157 D
SEAT      028 145 157 DX
SEAT      028 145 157 E
SEAT      1H0 422 155 C
SEAT      1H0 422 155 E
SEAT      1L0 145 157 A
SEAT      357 422 155 B
SEAT      357 422 155 C
SEAT      357 422 155 F
SEAT      6K0 422 154
SEAT      6K0 422 154 X
SKODA      028 145 157
SKODA      028 145 157 B
SKODA      028 145 157 D
SKODA      028 145 157 DX
SKODA      028 145 157 E
SKODA      1H0 422 155 E
SKODA      357 422 155 B
SKODA      357 422 155 F
VOLKSWAGEN      028 145 157
VOLKSWAGEN      028 145 157 B
VOLKSWAGEN      028 145 157 C
VOLKSWAGEN      028 145 157 D
VOLKSWAGEN      028 145 157 DX
VOLKSWAGEN      028 145 157 E
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 C
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 E
VOLKSWAGEN      357 422 155 B
VOLKSWAGEN      357 422 155 C
VOLKSWAGEN      357 422 155 F
VOLKSWAGEN      6K0 422 154
VOLKSWAGEN      6K0 422 154 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR109 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.