Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR146 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR146 TRW

JPR146 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR146
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR146
JPR146
trw JPR146 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
480.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

26090956

numer części:

JPR146

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Kształt adaptera Kształt gwiazdy
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 30
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR146 TRW

Koszt kaucji: 595.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: DACIA LOGAN, SANDERO; RENAULT KANGOO, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCENIC, SCENIC I, THALIA I 1.4-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      49 11 042 88R
RENAULT      49 11 055 14R
RENAULT      49 11 089 36R
RENAULT      77 00 417 137
RENAULT      77 00 431 285
RENAULT      77 00 431 532
DACIA      49 11 055 14R
DACIA      77 00 417 137

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR146 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR146

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.