Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7074005 sasic

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074005 SASIC

7074005 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7074005

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 491100219R
nr EAN 3660872367563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074005 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: DACIA LOGAN, SANDERO; RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE I, MEGANE I COACH 1.2-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      491100219R
RENAULT      491108814R
RENAULT      7700840105
RENAULT      8200711377
RENAULT      8200888510
DACIA      491100219R
DACIA      491108814R
DACIA      7700840105
DACIA      8200711377
DACIA      8200888510

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074005 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074005 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.