Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR236 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236 TRW

JPR236 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR236
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236
JPR236
trw JPR236 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
482.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR236

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK 1.0-2.0 01.96-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236 producenta TRW

RENAULT

491100522R, 491102505R, 491106289R, 491108049R, 491108814R, 6001546109, 6001546641, 6001547641, 7700431283, 7700431286, 7700840105, 8200711377, 8200711391, 8200888505, 8200888510

DACIA

491100219R, 491102505R, 491106289R, 491106408R, 491108814R, 7700431283, 8200711391, 8200888505, 8200888510

numery OEM:
RENAULT      49 11 005 22R
RENAULT      49 11 025 05R
RENAULT      49 11 062 89R
RENAULT      49 11 080 49R
RENAULT      49 11 088 14R
RENAULT      60 01 546 109
RENAULT      60 01 546 641
RENAULT      60 01 547 641
RENAULT      77 00 431 283
RENAULT      77 00 431 286
RENAULT      77 00 840 105
RENAULT      82 00 711 377
RENAULT      82 00 711 391
RENAULT      82 00 888 505
RENAULT      82 00 888 510
DACIA      49 11 002 19R
DACIA      49 11 025 05R
DACIA      49 11 062 89R
DACIA      49 11 064 08R
DACIA      49 11 088 14R
DACIA      77 00 431 283
DACIA      82 00 711 391
DACIA      82 00 888 505
DACIA      82 00 888 510
zamienniki:
8001 737
brak
ZF Parts
53676
brak
SPIDAN
53911
brak
SPIDAN
53921
brak
SPIDAN
53922
brak
SPIDAN
53948
brak
SPIDAN
54172
brak
SPIDAN
QSRPA263
brak
QUINTON
QSRPA266
brak
QUINTON
HP-172
brak
OPTIMAL
HP-411
brak
OPTIMAL
HP-421
brak
OPTIMAL
8200888510
brak
RENAULT

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR236 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.