Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km » JPR188 trw
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188 TRW

JPR188 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR188
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188
JPR188
trw JPR188 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188 trw
475.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR188

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]126
Ilość żeber6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: FORD FOCUS I 1.8D 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      1253233
FORD      1358497
FORD      1371089
FORD      1M51-3A696-CB
FORD      1M51-3A696-CC
FORD      1M5C3A674CBRM
FORD      3043681
FORD      3043682
FORD      4089493
FORD      4557337
FORD      RM1M-5J3A674-CB
FORD      RM1M5J3A6740B
FORD      XS4C-3A696-HB
FORD      XS4C-3A696-HC
FORD      XS4C3A696GB
FORD      XS4C3A696HCAM

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR188 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.