Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.3 quattro (1990.01-1990.11) 133km » JPR397 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.3 Quattro (1990.01-1990.11) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR397 TRW

JPR397 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR397
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR397
JPR397
trw JPR397 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR397

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz adapterem
Kształt adapteratrójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Koła pasowebez koła pasowego
Rozstaw śrub mocujących [mm]105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zbiornika wyrównawczego
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937685615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR397 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906) 2.1D-2.9D 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      002 466 75 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 76 01
MERCEDES-BENZ      002 466 76 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 75 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 76 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 76 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR397 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.