Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR459 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR459 TRW

JPR459 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR459
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR459
528.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR459

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937686018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR459 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C3 II, C3 PICASSO, XSARA PICASSO; PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 307, 308 I, PARTNER 1.6D 05.04-
numery OEM:
CITROËN      4007 H0
CITROËN      4007 JC
CITROËN      4007 WL
CITROËN      96 477 907 80
PEUGEOT      4007 H0
PEUGEOT      4007 JC
PEUGEOT      4007 WL
PEUGEOT      96 477 907 80
zamienniki:
DSP1488
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRPA349
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR459 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR459

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.