Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM474 trw

Przekładnia kierownicza JRM474 TRW

JRM474 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM474
Przekładnia kierownicza JRM474
JRM474
665.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

A0005032

numer części:

JRM474

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM474 TRW

Koszt kaucji: 409.59 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO; ALFA ROMEO MITO; FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO EVO 0.9-1.9D 10.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      50516949
ALFA ROMEO      50522882
ALFA ROMEO      51802375
ALFA ROMEO      51813214
ALFA ROMEO      51822495
ALFA ROMEO      51828450
ALFA ROMEO      51849061
ALFA ROMEO      51852305
ALFA ROMEO      51861100
ALFA ROMEO      51861104
ALFA ROMEO      52049736
ALFA ROMEO      52049740
FIAT      51799759
FIAT      51802375
FIAT      51813214
FIAT      51822495
FIAT      51828450
FIAT      51849061
FIAT      51852305
FIAT      51861100
FIAT      51861104
FIAT      52049740
FIAT      55702316
FIAT      71748649
zamienniki:
51673
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM474 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM474

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.