Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP725 trw

Przekładnia kierownicza JRP725 TRW

JRP725 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP725
Przekładnia kierownicza JRP725
1,246.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRP725

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1140
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 80
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wersja Generation II
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937364459

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP725 TRW

Koszt kaucji: 1,075.02 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A, ZAFIRA B/MINIVAN 1.2-2.2D 02.98-04.15
numery OEM:
OPEL      59 00 217
OPEL      59 00 239
OPEL      59 00 245
OPEL      9 00 005
OPEL      9 00 605
OPEL      9194912
OPEL      93170303
OPEL      93174255
OPEL      93177963
OPEL      93177969
OPEL      95530621
VAUXHALL      59 00 217
VAUXHALL      59 00 239
VAUXHALL      59 00 245
VAUXHALL      9 00 005
VAUXHALL      93170303
VAUXHALL      93174255
VAUXHALL      93177963
VAUXHALL      93177969
VAUXHALL      95530621

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP725 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP725

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.