Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Fiat STILO VAN (192_) 1.9 JTD (192DXG1B) (2003.09-2005.08) 126km » PHD942 trw
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Van (192_) 1.9 Jtd (192dxg1b) (2003.09-2005.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD942 TRW

PHD942 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD942
Przewód hamulcowy elastyczny PHD942
PHD942
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD942

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]335
Długość 2 [mm]233
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2M12x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Wersja śruby/nakrętkiŚruba ampułowa
nr EAN3322937944675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD942 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył P (dł. 335mm/233mm, M10x1/M12x1) pasuje do: AUDI A3, TT SEAT LEON, TOLEDO II, TOLEDO IV SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, RAPID, ROOMSTER 1.0-3.2 09.96-03.22
numery OEM:
AUDI      1J0 611 764 AD
AUDI      1J0 611 764 D
AUDI      1J0 611 764 F
AUDI      1J0 611 764 K
AUDI      1J0 611 764 R
SEAT      1J0 611 764 AD
SEAT      1J0 611 764 D
SEAT      1J0 611 764 F
SEAT      1J0 611 764 K
SEAT      1J0 611 764 R
SKODA      1J0 611 764 AD
SKODA      1J0 611 764 D
SKODA      1J0 611 764 F
SKODA      1J0 611 764 K
SKODA      1J0 611 764 R
VOLKSWAGEN      1J0 611 764 AD
VOLKSWAGEN      1J0 611 764 D
VOLKSWAGEN      1J0 611 764 F
VOLKSWAGEN      1J0 611 764 K
VOLKSWAGEN      1J0 611 764 R

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD942 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD942 TRW:

Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.