Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 (1994.06-1997.12) 115km » V10-1216 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.0 (1994.06-1997.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1216 VAICO

V10-1216 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1216

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dla numeru OE4A0 399 420 E
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Ciężar [kg]0,6946
nr EAN4046001192333

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1216 VAICO

Poduszka skrzyni biegów tył P (automatyczna/manualna) pasuje do: AUDI 100 C4, A6 C4 2.2-4.2 12.90-12.97
numery OEM:
AUDI      4A0 399 420 C
AUDI      4A0 399 420 D
AUDI      4A0 399 420 E
SEAT      4A0 399 420 D
SEAT      4A0 399 420 E
SKODA      4A0 399 420 D
SKODA      4A0 399 420 E
VOLKSWAGEN      4A0 399 420 C
VOLKSWAGEN      4A0 399 420 D
VOLKSWAGEN      4A0 399 420 E
VAG      4A0 399 420 E

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1216 VAICO w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.