Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CB ( - 500cc) CB 500 F (PC58, PC45, PC63, PC71) (2017.07-???) 48km » 0300K150 van wezel
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 500 F (pc58, Pc45, Pc63, Pc71) (2017.07-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

0300K150 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0300K150

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType Denso
ID kompresora7SBU16C
Ø koła pasowego [mm]120
Napięcie [V]12
Ilość biegunów1
Dolot - Ø [mm]28,7
Wylot - Ø [mm]12,9
Ilość oleju [ml]150
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
częściowo napełniony
nr EAN5410909286088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, ALLROAD C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.4-2.8 01.95-03.08
numery OEM:
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0260805B
AUDI      4D0260808
VAG      4B0260805B
VAG      4B0260805BX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 0300K150 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.