Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 132-581 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 132-581 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 132-581
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581
8FK 351 132-581
behr hella 8FK 351 132-581 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 behr hella
869.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 132-581

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:7SBU16C
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:Top/Pad
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 BEHR HELLA SERVICE

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 producenta BEHR HELLA SERVICE

AUDI

4B0260805B, 4B0260805BX, 4B0260805Q, 4B3260805, 4D0260805B, 4D0260808

PORSCHE

99612601151, 99612601152

VOLKSWAGEN

4B0260805B, 4B0260805BX, 4B0260805Q, 4B3260805, 4B3260808, 4D0260805B, 4D0260805D, 4D0260808

SKODA

4B0260805BX

numery OEM:
AUDI      4B0 260 805 B
AUDI      4B0 260 805 BX
AUDI      4B0 260 805 Q
AUDI      4B0260805B
AUDI      4B0260805BX
AUDI      4B3 260 805
AUDI      4B3260805
AUDI      4D0 260 805 B
AUDI      4D0 260 808
AUDI      4D0260805B
AUDI      4D0260808
PORSCHE      996.126.011.51
PORSCHE      996.126.011.52
PORSCHE      99612601151
PORSCHE      99612601152
SEAT      4B0 260 805 B
SEAT      4B0260805B
SEAT      4B3 260 805
SEAT      4B3260805
SKODA      4B0 260 805 BX
SKODA      4B0260805BX
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 BX
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 Q
VOLKSWAGEN      4B0260805B
VOLKSWAGEN      4B0260805BX
VOLKSWAGEN      4B3 260 805
VOLKSWAGEN      4B3 260 808
VOLKSWAGEN      4B3260805
VOLKSWAGEN      4B3260808
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 D
VOLKSWAGEN      4D0 260 808
VOLKSWAGEN      4D0260805B
VOLKSWAGEN      4D0260805D
VOLKSWAGEN      4D0260808

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 132-581 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.