Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MASTER II Furgon (FD) 3.0 dCi 140 (FD0T, FD0S, FD2T, FD3S, FD8S) (2003.10-2006.10) 136km » 993-784-025X vdo
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 3.0 Dci 140 (fd0t, Fd0s, Fd2t, Fd3s, Fd8s) (2003.10-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 993-784-025X VDO

993-784-025X Pompa paliwa VDO
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

993-784-025X

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]3,8
Rodzaj paliwabenzyna
Tryb pracyelektryczny
nr EAN4103590351722

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 993-784-025X VDO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES A (W168), VOLVO V40, DAEWOO LACETTI, TACUMA / REZZO, FIAT SIENA, STILO, FORD FOCUS I, KA, HONDA ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC V 1.0-4.0 01.88-
numery OEM:
OPEL      09120218
OPEL      09200109
OPEL      8 15 037
OPEL      8 15 039
VAUXHALL      09120218
VAUXHALL      09200109
VAUXHALL      8 15 037
VAUXHALL      8 15 039

Zastosowanie Pompa paliwa 993-784-025X VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 993-784-025X VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO