| Tryb pracy | elektryczny |
| Tryb pracy | elektroniczny |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59507584 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59507585 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59515257 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) | |
| nr EAN | 4103590655950 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A2C59514607 VDO
| BMW | 11 51 5 A05 704 | |
| BMW | 11 51 7 563 659 | |
| BMW | 11 51 7 588 885 | |
| BMW | 11 51 7 632 426 | |
| BMW | 11 51 9 455 978 | |
| BMW | 5 A05 704 | |
| BMW | 7 563 659 | |
| BMW | 7 588 885 | |
| BMW | 7 632 426 | |
| BMW | 9 455 978 |
Zastosowanie Pompa wodna A2C59514607 VDO w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.