Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2018.08-???) 306km » A2C59514607 vdo
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2018.08-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A2C59514607 VDO

A2C59514607 Pompa wodna VDO
vdo A2C59514607
Pompa wodna A2C59514607
A2C59514607
vdo A2C59514607 Pompa wodna
1,400.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59514607

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Tryb pracyelektroniczny
Numer artykułu zalecanego dodatkuA2C59507584
Numer artykułu zalecanego dodatkuA2C59507585
Numer artykułu zalecanego dodatkuA2C59515257
uwzględnić informację serwisową
Przestrzegaj informacji montażowych
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590655950

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A2C59514607 VDO

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13) 1.6-4.4H 03.06-10.18
numery OEM:
BMW      11 51 5 A05 704
BMW      11 51 7 563 659
BMW      11 51 7 588 885
BMW      11 51 7 632 426
BMW      11 51 9 455 978
BMW      5 A05 704
BMW      7 563 659
BMW      7 588 885
BMW      7 632 426
BMW      9 455 978

Zastosowanie Pompa wodna A2C59514607 VDO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu A2C59514607

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

VDO