Długość [mm] | 800 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda V10-76-0102 VEMO
AUDI | 06K 906 262 BS | |
AUDI | 06K 906 262 CF | |
SEAT | 06K 906 262 BS | |
SEAT | 06K 906 262 CF | |
SKODA | 06K 906 262 BS | |
SKODA | 06K 906 262 CF | |
VOLKSWAGEN | 06K 906 262 BS | |
VOLKSWAGEN | 06K 906 262 CF | |
VAG | 06K 906 262 BS | |
VAG | 06K 906 262 CF |
Zastosowanie Sonda lambda V10-76-0102 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda V10-76-0102 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.